Wednesday 6 March 2013

percutian yg menggembirakan oct 2012..

ai... nie la post yg pertama setelah sekian lama x post pape kat blog nie.... ari nie aku nk cerita pasal family trip aku last year.. hakhakhak... berkurun kan da... bru nk cter.... trip ni la yg aku rse best sbb semua family aku t'libat dlm trip nie... walaupon cume dlm malaysia jer aku ttp menghargai... ye la nk jauh2 smpai luar negara bukan kitorg bnyak duit po kn... skadar nk mengeratkn selaturahim....walaupon kitorg mmg da sedia rapat.... dlm negara pon ok what... huhuhuhu... nie ade la beberapa cebisan2 gmbar yg akudpt ambil dengan family aku....


nie mse otw nk pg... merase la aku dri selangor ke n9 aku bwk hilux... gler best x rse pon yg kete tu laju... hikhikhikhik.... t'brek2 org sblh walaupon x de fungsi klu die brek pon.... hahaha....

 nie sebahagian family aku.. mak, kakak first, aku n kakak second...


yang nie sesaje aku amek gmbo ngan scandle a.k.a abg ipar aku punyer abg,,.. hikhikhik,... de plak 2 org yg interframe kat situ.. kakak first n abg ipar sulong aku.....

 yang nie plak t'masuk 2 org lag adek aku... yg tudung kelabu tu no 4 n yag tudung hijau tu no 5... so complete la satu family aku... hikhikhik.... gambar aku mmg sentiase je ade... sbb aku mmg suke b'gambar.... huhuhuhuhu.....

yg nie sesaje posing alang2 da kamera kearah kami pe lg aku pon buat la gaye pe yg patut yg xde pengalamn langsung jd model.... huhuhuhu...

 selepas kitorang bhnti rehat jap tepi pntai smbil mengisi perut yg kosong... tros pegi ke hotel yg kitorg da boook... yeah... besar gler dlm die... da mcm apartment....  da bia angkut sume barang ke hotel kami tnpe ragu2 tros trun blek n tros terjun kedalam kolam renag... walaupo kitorang mmg xtau berenag... hikhikhik..... n pe lg ble da de kamera posing la.....

 nk tau npe muke dak debab tu mcm tu... haha... sbb die tkot aku lpas kn die dlm air tu.... tp aku x sekejam itu...

 nk tau npe muke kitorg cmtu... sbb de manusia yg x b'perikemanusiaan terjun dlm kolam tu tnpe melihat kitorg kat situ yg nk kelemasan dengan air percikkan die... huhuhuhu... walaupon tu cume kolam kanak2 jer...... hahahha...

 lastly dpt gak kitorg b'gmbr dgn cntikknyer,... hehehehe.... nie la kami 5 beradek... x ramai pon adek beradek kami....
 yg nie konon la nk candid... tp x menjadilah.... (yg x pakai tudung tu abaikan ek... ibarat pelampung yg xde tuan...) hahahaha....
 haa... yg nie nk cter sikit... nk tau sape pelakon extra pakai suar bunger2 tu... hikhikhik.... nie la pakwe adek aku yg tdung kelabu tu a.k.a bkl menantu mak aku.... advance sgt bdk2 skang kan... blom pe2 g da jmpe mak mertua....
last pic.... ngan muke x malu suar bunge2 tu interframe g... hahaha....

tu je la cter aku n gambar2 sepanjang aku b'cuti d port dickson... huhuhuhu.... aku pon x pasti ayat2 aku tu ok ke x... aku hentam jer.... da lme x buat karangan BM... ok la... tggu post aku yg seterusnyer... bnyak bnde sbnrnyer nk cter... tp rse lenguh lak tgan nie nie menaip... almklumlah da lme x menaip bebanyak... hehhe.... kla... bye.... salam....



No comments: