Sunday 19 June 2011

ari yg malang.... :-(

ari nie trase boring sgt kt opis.... x tau nk wat pe....

ari nie juge aku rasekn mlag sesgt... sbb... aku g kje naik moto... hehehehe....
tp pg td mmg menghampekan aku.... start punyer start moto x hdop... abg ipar aku pon join skali tlong start kan... sme gak x hdop..... dgn geramnyer aku jemor moto aku kat bwah cahaya mentari pagi slame sejam......
lpas 1jam aku jmor aku tggikan timming mto n aku try start... alhamdullilah.... hdop akhirnya.....

disebabkan bnyak sgt start moto seluruh kaki n badnku sakit2.... hmmmm.... msok2 opis de lak yg wat muke sbb aku msok lmbat...... dengan muke aku yg xde mud pagi nie aku wat bodo je kat org yg wat muke ngan aku.... bukan aku sajerrr....
nie mse xtau nk wat pe moto aku xnk idop......... posing jap amik mud ...... huhuhuhhuhuhu/...                        

2 comments:

fyna ahmad said...

da ok ke moto?


jemput singgah belog fyna.
ada segmen.
:)

nurulfariha said...

alhamdullilah..... da ok..... thank sudi singgah ke blog saye.....